Сьогодні освіта починає займати провідне місце у стратегії
державної політики країни. Якісні
показники розвитку визначають ефективність суспільного поступу України у
забезпеченні та гарантуванні права на здобуття безкоштовної якісної загальної
середньої освіти.
На
відміну від традиційної освітньої моделі, що базується на пріоритеті простого
засвоєння і відтворення інформації, головною метою навчання у ХХІ столітті стає
всебічний розвиток людської особистості як рівновеликої цінності. Демократичне
спрямування навчання дає людині можливість підготуватися до життя у
швидкоплинних змінах соціокультурних умов і професійної діяльності.
Основними
орієнтирами розвитку освітньої системи є якість освіти і рівний доступ до неї
всіх громадян, забезпечення функціонування єдиного інформаційного простору,
упровадження інноваційних технологій у навчання на шляху успішної
реалізації Концепції Нової української
школи.
Дійсно,охоплені всі аспекти для створення простору освітніх можливостей,що дає змогу сучасним учням реалізувати себе.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДоповідь охоплює усі напрямки освіти району. Мене цікавить якість освіти учнів старшої школи. У доповіді зазначено, що у 10 клас мають іти тільки ті учні, які пов*язують своє життя зі вступом до ВНЗ. На жаль це поки що не так. У цьому році вчителі України підняли питання про прохідний бал у старшу школу. Чи може учень, у якого в свідоцтві про базову середню освіту є 7-10 оцінок низького рівня подати документи у профільну школу (10-11 класи)? Чи буде запроваджено прохідний бал для 10-класників? Хто це вирішує?
ВідповістиВидалитиКорисна інформація для розуміння картини стану освіти на даний період.
ВідповістиВидалити